ORANT d.o.o.

ORANT društvo s ograničenom odgovornošću za promet papirom i trgovinu

  • OIB 15365196957
  • Adresa Zagreb, Čeminačka 8
  • Telefon
  • Telefaks
  • Web

Saznajte više

Preuzmite besplatno kompletni financijski izvještaj

ISPROBAJTE BESPLATNO

Dogovorite prezentaciju portala Poslovna.hr

01 555 69 40

Osnovni podaci

  • Tijelo Trgovački sud u Zagrebu
  • Godina osnivanja 1992
  • Registracijski broj 080378494
  • Djelatnost 46.49 Trgovina na veliko ostalim proizvodima za kućanstvo (NKD 2007)
  • Veličina1 - mikro (prema novom zakonu)
  • Porijeklo kapitala100% domaći kapital - izvor FINA

Ključne osobe

  • direktor Vinko Palić

Prihodi, dobit, zaposleni i trendovi

Poslovni subjekt ORANT, d.o.o. registriran je za djelatnost Trgovina na veliko ostalim proizvodima za kućanstvo (46.49). ORANT, d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% domaćim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. ORANT, d.o.o. je 2018. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 33,00 kn što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od -112.178,00 kn u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 112.211,00 kn. Poslovni subjekt je tekuće godine poslovao s gubitkom, dok je prethodne godine poslovao s neto dobiti. ORANT, d.o.o. je u 2018. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od -492,00 kn dok je ostvarena neto marža iznosila -1.490,91%. Poslovni subjekt ORANT, d.o.o. u 2018. nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 0 zaposlenika.

Registrirane djelatnosti

  • zastupanje inozemnih tvrtki
  • proizvodnja proizvoda od papira i kartona
  • kupnja i prodaja robe
  • obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
  • projektiranje, građenje i nadzor nad građenjem
  • poslovanje nekretninama
  • obavljanje stručnih poslova prostornog uređenja
  • izvođenje investicijskih radova u inozemstvu i ustupanje investicijskih radova stranoj osobi u republici hrvatskoj
  • istraživanje tržištva i ispitivanje javnog mnijenja
  • savjetovanje u svezi s poslovanjem i upravljanjem
  • promidžba (reklama i propaganda)