RADIO DALMACIJA d.o.o.

RADIO DALMACIJA d.o.o. za medijske usluge

Saznajte više

Preuzmite besplatno kompletni financijski izvještaj

Dogovorite prezentaciju.

Radno vrijeme: 08:00 - 16:00 sati

Osnovni podaci

  • Tijelo Trgovački sud u Splitu
  • Godina osnivanja 1995
  • Registracijski broj 060000902
  • Djelatnost 60.10.0 Emitiranje radijskog programa i distribucija audio sadržaja
  • Veličina2 - mali (prema novom zakonu)
  • Porijeklo kapitala100% domaći kapital - izvor FINA

Ključne osobe

  • član uprave Hrvoje Turić

Prihodi, dobit, zaposleni i trendovi

Poslovni subjekt RADIO DALMACIJA d.o.o. registriran je za djelatnost Emitiranje radijskog programa (60.10). RADIO DALMACIJA d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% domaćim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. RADIO DALMACIJA d.o.o. je 2024. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 2.969.502,00 € što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 184.162,00 € u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 2.785.340,00 €. Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s dobiti. RADIO DALMACIJA d.o.o. je u 2024. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od 561.184,00 € dok je ostvarena neto marža iznosila 18,90%. Poslovni subjekt RADIO DALMACIJA d.o.o. u 2024. smanjivao je broj zaposlenih, a imao je 13 zaposlenika.

Vezani subjekti

  • MIKROVAL d.o.o. (do 2014.)
  • BRODOMERKUR d.d. (od 2012 do 2016.)
  • SLOBODNA DALMACIJA d.d. (od 2012 - prestao)
  • MEDIA UNIVERSAL d.o.o. u stečaju (od 2014 do 2016.)
  • PARTNER PRODUKCIJA d.o.o. (od 2014 do 2020.)
  • R.D.-ARENA d.o.o. (od 2023.)

Registrirane djelatnosti

  • * djelatnost pružanja medijskih usluge televizije i/ili radija
  • * djelatnost pružanja audio i/ili audiovizualnih medijskih usluga
  • * djelatnost pružanja usluga elektroničkih publikacija
  • * audiovizualne djelatnosti
  • * računalne i srodne djelatnosti
  • * kupnja i prodaja robe
  • * obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
  • * istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
  • * savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
  • * promidžba /reklama i propaganda/
  • * poslovanje nekretninama
  • * računovodstveni poslovi
  • * organiziranje sajmova, priredbi, kongresa, koncerata, promocija, zabavnih manifestacija, izložaba, seminara, tečajeva, tribina (simpozija), glazbenih programa