COCA-COLA ADRIA d.o.o.

COCA-COLA ADRIA društvo s ograničenom odgovornošću za usluge

  • OIB 82229652860
  • Adresa Zagreb, Sachsova 1
  • Telefon 01 6300000
  • Telefaks 01 6300070
  • Web

Saznajte više

Preuzmite besplatno kompletni financijski izvještaj

ISPROBAJTE BESPLATNO

Dogovorite prezentaciju portala Poslovna.hr

01 555 69 40

Osnovni podaci

  • Tijelo Trgovački sud u Zagrebu
  • Godina osnivanja 1998
  • Registracijski broj 080229250
  • Djelatnost 73.20 Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja (NKD 2007)
  • Veličina2 - mali (prema novom zakonu)
  • Porijeklo kapitala100% strani kapital - izvor FINA

Ključne osobe

  • predsjednica uprave Ewa Magdalena Ereminowicz

Prihodi, dobit, zaposleni i trendovi

Poslovni subjekt COCA-COLA ADRIA d.o.o. registriran je za djelatnost Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja (73.20). COCA-COLA ADRIA d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% stranim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. COCA-COLA ADRIA d.o.o. je 2018. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 23.961.104,00 kn što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 1.419.513,00 kn u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 22.541.591,00 kn. Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s dobiti. COCA-COLA ADRIA d.o.o. je u 2018. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od 714.111,00 kn dok je ostvarena neto marža iznosila 2,98%. Poslovni subjekt COCA-COLA ADRIA d.o.o. u 2018. nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 9 zaposlenika.

Vezani subjekti

    Registrirane djelatnosti

    • 74.13.0 (NKD 2002) Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja
    • 74.14.0 (NKD 2002) Savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
    • 74.30.0 (NKD 2002) Tehničko ispitivanje i analiza
    • 74.40.0 (NKD 2002) Promidžba (reklama i propaganda)
    • kupnja i prodaja robe
    • obavljanje trgovačkog posredovanja u domaćem i inozemnom tržištu
    • marketing
    • ispitivanje kontrole kvalitete robe
    • zastupanje stranih tvrtki