STUDIO INTERNATIONAL d.o.o.

STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. za dizajn i realizaciju

Saznajte više

Preuzmite besplatno kompletni financijski izvještaj

ISPROBAJTE BESPLATNO

Dogovorite prezentaciju portala Poslovna.hr

01 555 69 40

Osnovni podaci

  • Tijelo Trgovački sud u Zagrebu
  • Godina osnivanja 1991
  • Registracijski broj 080399442
  • Djelatnost 90.03 Umjetničko stvaralaštvo (NKD 2007)
  • Veličina1 - mikro (prema novom zakonu)
  • Porijeklo kapitala100% domaći kapital - izvor FINA

Ključne osobe

  • direktor Igor Ljubičić

Prihodi, dobit, zaposleni i trendovi

Poslovni subjekt STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. registriran je za djelatnost Umjetničko stvaralaštvo (90.03). STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% domaćim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. je 2018. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 295.855,00 kn što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 158.602,00 kn u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 137.253,00 kn. Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s dobiti. STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. je u 2018. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od 88.778,00 kn dok je ostvarena neto marža iznosila 30,01%. Poslovni subjekt STUDIO INTERNATIONAL d.o.o. u 2018. nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 1 zaposlenika.

Registrirane djelatnosti

  • 22.10.0 (NKD 2002) Izdavačka djelatnost
  • 22.20.0 (NKD 2002) Tiskarska djelatnost i usluge povezane s tiskanjem
  • 22.24.0 (NKD 2002) Djelatnosti pripreme za tiskanje
  • 22.25.0 (NKD 2002) Pomoćne djelatnosti povezane s tiskanjem
  • 22.30.0 (NKD 2002) Umnožavanje snimljenih zapisa
  • 51.00.0 (NKD 2002) TRGOVINA NA VELIKO I POSREDOVANJE U TRGOVINI, OSIM TRGOVINE MOTORNIM VOZILIMA I MOTOCIKLIMA
  • 74.13.0 (NKD 2002) Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja
  • 74.81.0 (NKD 2002) Fotografske djelatnosti
  • promidžba (reklama i propaganda)
  • proizvodnja, promet i javno prikazivanje filmova, snimanje video materijala, iznajmljivanje i prodaja kazeta
  • tiskanje časopisa i drugih periodičkih časopisa, knjiga i brošura, glazbenih dijela i glazbenih rukopisa, karata i atlasa, plakata, izraćih karata, reklamnih kataloga, prospekata i drugih tiskanih oglasa
  • grafičko oblikovanje