TIM 2000 d.o.o.

TIM 2000 društvo s ograničenom odgovornošću za poslovne usluge

  • OIB 11791148202
  • Adresa Zagreb, Republike Austrije 9
  • Telefon 01 3772223
  • Telefaks 01 3777032
  • Web

Saznajte više

Preuzmite besplatno kompletni financijski izvještaj

ISPROBAJTE BESPLATNO

Dogovorite prezentaciju portala Poslovna.hr

01 555 69 40

Osnovni podaci

  • Tijelo Trgovački sud u Zagrebu
  • Godina osnivanja 1992
  • Registracijski broj 080261935
  • Djelatnost 46.90 Nespecijalizirana trgovina na veliko (NKD 2007)
  • Veličina1 - mikro (prema novom zakonu)
  • Porijeklo kapitala100% domaći kapital - izvor FINA

Ključne osobe

  • direktor Marko Šuto

Prihodi, dobit, zaposleni i trendovi

Poslovni subjekt TIM 2000 d.o.o. registriran je za djelatnost Nespecijalizirana trgovina na veliko (46.90). TIM 2000 d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% domaćim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. TIM 2000 d.o.o. je 2017. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 0,00 kn što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 0,00 kn u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 0,00 kn. Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s gubitkom. TIM 2000 d.o.o. je u 2017. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od -2.101,00 kn. Poslovni subjekt TIM 2000 d.o.o. u 2017. nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 0 zaposlenika.

Vezani subjekti

    Registrirane djelatnosti

    • 21.00.0 (NKD 2002) PROIZVODNJA CELULOZE, PAPIRA I PROIZVODA OD PAPIRA
    • 22.00.0 (NKD 2002) IZDAVAČKA I TISKARSKA DJELATNOST, TE UMNOŽAVANJE SNIMLJENIH ZAPISA
    • 51.00.0 (NKD 2002) TRGOVINA NA VELIKO I POSREDOVANJE U TRGOVINI, OSIM TRGOVINE MOTORNIM VOZILIMA I MOTOCIKLIMA
    • 52.47.0 (NKD 2002) Trgovina na malo knjigama, novinama, papirnatom robom i pisaćim priborom
    • 52.48.1 (NKD 2002) Trgovina na malo uredskom opremom i računalima
    • 74.13.0 (NKD 2002) Istraživanje tržišta i ispitivanje javnoga mnijenja