Često postavljana pitanja

Kako mogu prijaviti izmjenu podataka za sebe ili svoje trgovačko društvo?

Obrazac za izmjenu podataka o osobama nalazi se pod poveznicom "Moj profil", a obrazac za ispravke i nadopune podataka o trgovačkim društvima i drugim subjektima je u pripremi. Sve hitne promjene možete javiti na e-mail CustomerService.HR@dnb.com.

Želio bih dobivati vijesti i za neka poduzeća koja (nisu automatski ponuđena) nisu u mojoj branši. Da li je to moguće?

Moguće je. Jednostavno odaberite poveznicu "Moji subjekti" (pod "Moj profil"), te dodajte koliko god želite novih subjekata.

Kad se pokušam prijaviti na portal, sustav me vrati na početnu stranicu, a siguran sam da sam upisao ispravno korisničko ime i zaporku. Molim da mi ponudite rješenje.

Na Vašem računalu nije omogućeno pohranjivanje tzv. cookie-ja. Ukoliko koristite Internet Explorer ovu opciju možete omogućiti klikom na Tools -> Internet Options -> Privacy Tab -> Sites, gdje u polje Address of website: upišete www.poslovna.hr i kliknete Allow i zatim OK.

Ukoliko koristite Firefox, kliknite na Tools -> Options -> Privacy -> Accept cookies from sites. i zatim OK.

Nakon toga zatvorite internet preglednik i ponovo ga pokrenite te pokušajte pristupit portalu. Ukoliko i dalje imate poteškoća sa prijavom kontaktirajte nas telefonom ili e-mailom.

Kako mogu promijeniti svoje podatke nakon registracije?

Novu zaporku možete postaviti odabirom poveznice "Moje postavke" (pod "Moj profil").

Zaboravio sam zaporku (lozinku, password)?

U slučaju zaboravljene zaporke molimo Vas da nas kontaktirate telefonom ili e-mailom.