ENTER ZAGREB d.o.o.

ENTER ZAGREB d.o.o. za medijske usluge

  • OIB 60299905912
  • Address Zagreb, Avenija Većeslava Holjevca 29
  • Phone 01 6690630
  • Fax 01 6623707
  • Web

Find out more

Get free financial report

Schedule Presentation

Working time: 08:00 - 16:00

Basic information

  • Registration body Trgovački sud u Zagrebu
  • Founded 1996
  • Registration number 080095307
  • Industry 60.10.0 Radio broadcasting and audio distribution activities
  • Size1 - mikro (prema novom zakonu)
  • Capital origin100% domaći kapital - izvor FINA

Key persons

  • direktor Dario Antunović

Income, profit, employees and trends

Poslovni subjekt ENTER ZAGREB d.o.o. registriran je za djelatnost Emitiranje radijskog programa (60.10). ENTER ZAGREB d.o.o. je u privatnom vlasništvu. Temeljni kapital poslovnog subjekta financiran je 100% domaćim kapitalom, a u prethodnom razdoblju nije mijenjao iznos temeljnog kapitala. ENTER ZAGREB d.o.o. je 2024. ostvario ukupni godišnji prihod u iznosu od 614.511,00 € što predstavlja relativnu promjenu ukupnih prihoda od 22.100,00 € u odnosu na prethodno razdoblje kada je poslovni subjekt ostvario ukupne godišnje prihode u iznosu od 592.411,00 €. Poslovni subjekt je tokom posljednje dvije godine poslovao s dobiti. ENTER ZAGREB d.o.o. je u 2024. ostvario neto rezultat poslovanja u iznosu od 66.114,00 € dok je ostvarena neto marža iznosila 10,76%. Poslovni subjekt ENTER ZAGREB d.o.o. u 2024. nije povećavao ni smanjivao broj zaposlenih, a imao je 8 zaposlenika.

Connected companies

  • MB CENTAR d.o.o.
  • CAPITAL FM d.o.o. u stečaju (do 2014.)
  • ULTRA FM d.o.o. (od 2014 do 2017.)

Registered Economic Activities

  • * djelatnost pružanja medijskih usluga televizije i/ili radija
  • * djelatnost pružanja audio i/ili audiovizualnih medijskih usluga
  • * djelatnost pružanja usluga elektroničkih publikacija
  • * audiovizualne djelatnosti
  • * računalne i srodne djelatnosti
  • * pružanje usluga u trgovini
  • * kupnja i prodaja robe
  • * obavljanje trgovačkog posredovanja na domaćem i inozemnom tržištu
  • * istraživanje tržišta i ispitivanje javnog mnijenja
  • * savjetovanje u vezi s poslovanjem i upravljanjem
  • * promidžba (reklama i propaganda)
  • * računovodstveni poslovi
  • * organiziranje sajmova, priredbi, kongesa, koncerata, promocija, zabavnih manifestacija, izložaba, seminara, tečajeva, tribina (simpozija), glazbenih programa